کشیدن دندان عقل در کرج بدون درد و خونریزی

کشیدن دندان عقل در کرج بدون درد و خونریزی

کشیدن دندان عقل در کرج


شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که درد دندان عقل را تجربه کرده باشید و یا برای انجام جراحی لثه در کرج و یا ایمپلنت دندان به کرج به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرده باشید

درد دندان عقل دردی طاقت فرسا و مان بر که  هیچگونه  سکون نمیگیرد ، متاستفانه علاوه بر درد های شدید دندان عقل ، همچنین آن موجب آسیب به دندان های مجاور ، فشار آوردن به دندان های فرد و در نتیجه آسیب رساندن به آن  ها میگردد .

ما در این مقاله به کشیدن دندان عقل آن هم کشیدن دندان عقل در کرج میپردازیم تا شما را با این درمان مهم آشنا سازیم .

کشیدن دندان عقل در کرج

در صورت داشتن درد ناشی از دندان عقل  کشیدن آن در زود هنگام توصیه می شود زیرا هر چه بر مدت درمان آن انباشته شود همان مقدار علاوه بر درد بر میزان آسیب رساندن آن به پوسیدگی دندان های کناری ، عفونتی کردن لثه و آسیب رساندن به لثه ، کج کردن دندان ها و نا فرم ساختن زیبایی دندان ها  و در نهایت آسیب به استخوان ک می رساند در همین خصوص باید هر چه زودتر به درمان آن اقدام کرد .

که کشیدن دندان عقل در کرج در این کلینیک مجهز و نامی ، میسر می باشد .

این مرکز دارای کلیه ی تاییدیه های لازم از سازمان های مورد نیاز می باشد بنابراین کاملا استاندارد و مطمئن خواهد بود ، در این کلینیک  کلیه ی تجهیزات از بروز ترین و بهترین تجهیزات در دنیا می باشد که روند درمانی را سرعت بخشیده  نتیجه ایی فوق العاده را به همراه داشته و در حین کشیدن دندان عقل نیز فرد هیچ دردی را احساس نخواهد کرد .

کشیدن دندان عقل در این مرکز هم به روش عادی و هم به روش لیزر قابل درمان خواهد بود .

 

 

کشیدن دندان عقل چگونه است ؟

با رجوع به این مرکز ، ابتدا متخصص به برسی و معایینه دهان فرد و سپس معاینه از طریق عکس رادیوگرافی میپردازد تا به وضوع در جریان کامل وجود دندان ها قرار گیرد .

دندان عقل را بررسی نمایید که دندان در چه وضعیتی است ، نحوه قرار گیری آن ، تشخیص داشتن عفونت و یا کیست در آن ، و قرار گیری ما بقی دندان ها را برسی می نماید.

اینگونه متخصص در می یابد که باید درمان خود را چگونه آغاز کند ، به چه صورت و از چه طریق درمان را ادامه دهد زیرا بتوجه به شرایط دندان هر فردی  نحوه اجرای تکنیک برای او کمی متفاوت خواهد بود .

عوارض کشیدن دندان عقل

  • درد و ورم لثه یک عارضع طبیعی بوده و همچنین در بعضی از افراد حفره دندان کشیده شده در لثه ایجاد میشود ..
  • خونریزی که بیش از یک روز .
  • درد در هنگام حرکت دهان و صحبت کردن
  • کند بودن روند  التیام زخم
  •  آسیب رسیدن به ترمیم دندان های کنار یا ریشه آنها که در این مرکز نادر است
  • التهاب دردناکی نیز مکن است به وجود اید  به نام خشکی حفره دندان که  اگر زود در بیاید منجر به لخته خون خواهد شد ..
  • بی حس شدن  دهان و لبها  ممکن است در برخی افراد در بعضی از مراکز دندانپزشکی ایجاد شود که بعد از بر طرف شدن تاثیر بی حسی موضعی  ادامه دارد و علت ان آُسیب به عصب های فک است ..

عوارض نادر عبارتند از موارد زیر

  • بی حس شدن طولانی دهان و لب
  • شکست شدن  فک
  • سوراخ شدن سینوس

امکان دارد برخی افراد با عفونت در محل کشیده شدن دندان خود مواجه شوند در چنین شرایطی استفاده از آنتی بیوتیک پس از کشیدن دندان توصیه میشود تا از عفونت جلوگیری شود  افراد با نقص مشکلات قلبی باید پس از کشیدن دندان عقل مراقبت بوده و از عوامل تاثیر بر عفونت دندان جلوگیری کنند ..

پس از کشیدن دندان عقل چه باید کرد ؟

  • برای کنترل درد مسکن مصرف کنید امکان دارد حس درد تا چند روز همراه شما باشد ..
  • باید توجه داشته اشید خوردن غذاهای داغ و یا سفت همچنین تف کردن بلند میتواند باعث کنده شدن جوش خوردن لثه شود و منجر به لهخته خون شود اما در روز اول کمی خونریزی طبیعی است ..
  • تا چند روز اول کورم وجود دارد و برای کاهش آن ها باید از کمپرس سرد استفاده کرد ..
  •  از نوشیدن نوشیدنی های گرم بپرهیزید مصرف کافئین و الکل نیز ممنوع می باشد

مراحل کشیدن دندان عقل

برای اجرا ابتدا متخصص به دادن آنتی بیوتیک به بیمار اقدام می نماید و پس از مصرف بیمار ، به بی حس کردن لثه  دندان عقل میپردازد تا مراجع دردی را احساس ننماید ، سپس متخصص  برشی بر لثه ایجاد می کند تا به دندان عقل دسترسی داشته باشد ، و سپس اقدام به کشیدن دندان با توجه به شرایط ویژه دندان عقل شخص می کند  سپس لثه را بخیه زده و درمان پایان می یابد .

گفتنی است که با توجه به تکنیک های جدید و ابزار های پیشرفته کشیدن دندان عقل در کرج دردی را به همراه نخواهد داشت و در سریعترین زمان ممکن نیز حل میگردد .

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسدرباره مامقالات