دندانپزشکی در سهرابیه کرج


شهرک سهرابیه کرج کجا است؟ آیا دندانپزشکی در سهرابیه کرج وجود دارد؟ آیا دندانپزشکی های سهرابیه کرج شرایط مناسبی دارند؟ مهم ترین خدمات دندانپزشکی مورد نیاز برای اهالی سهرابیه کرج چیست؟ قیمت ارتودنسی در کرج چقدر است؟

مسلما کسانی که ساکن محله سهرابیه کرج هستند و یا می خواهند که از وضعیت دندانپزشکی در این محله مطلع شوند، با یکی از این پرسش ها مواجه می شوند و به دنبال پاسخ انها خواهند بود که در مجموعه فرایش می خواهیم این موارد را تحت بررسی قرار دهیم تا در این زمینه به شما همطونان عزیز کمکی کرده باشیم؛ پس به این منظور تا بخش پایانی همراه ما بمانید.

کرج یکی از کلان شهرهای ایران است که بعد از تهران نقش مهمی در کشور دارد و جمعیت بسیار زیادی در آن ساکن هستند. این شهر همانند هر شهر دیگری متشکل از محله ها و مناطق مختلف است که سهرابیه نیز یکی از بخش ها و یا محله های آن محسوب می شود.

دندانپزشکی در سهرابیه کرج نیز همانند سایر منطقه های کرج باید خدمات درمانی مورد نیاز وجود داشته باشند و امکانات تفریحی و رفاهی و درمانی به میزان کافی وجود داشته باشد و از انجایی که خدمات دندانپزشکی از مهم ترین خدمات درمانی برای هر شخصی به حساب می آید، وجود تعداد کافی دندانپزشکی که ارائه دهنده خدمات مناسب در این شهرک باشند، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

شهرک سهرابیه کرج کجا است؟

شهرک سهرابیه کرج از جمله مناطقی در البرز محسوب می شود که در بخش های غربی این شهر قرار گرفته است و از جاده قزل حصار به خیابان با هنر منتهی می گردد. به صورت کلی این شهرک به محله عظیمیه کرج تقریبا نزدیک است و با دیگر محله های کرج مانند: خیابان طالقانی فاصله چندانی ندارد.

آیا دندانپزشکی در سهرابیه کرج وجود دارد؟

در در منطقه سهرابیه کرج همانند سایر مناطق کلینیک درمانی و یا دندانپزشکی وجود دارد تا نیاز مردم و اهالی این منطقه را پاسخگو باشد. اما از آنجایی که خدمات درمانی و دندانپزشکی بسیار گسترده و متنوع هستند، این امکان وجود دارد که تمامی امکانات مورد نیاز مردم این منطقه به خوبی تامین نشود و این مردم برای دریافت خدمات مورد نیاز خود نیاز داشته باشند تا به مناطق دیگر کرج مراجعه کنند.

 

دندانپزشکی در سهرابیه کرج

 

مهم ترین خدمات دندانپزشکی برای اهالی سهرابیه کرج چیست؟

اصلی ترین و متداول ترین خدمات دندانپزشکی در سهرابیه کرج که باید در این منطقه به اهالی آن ارائه گردد را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

جراحی دندان عقل

یکی از متداول ترین خدمات دندانپزشکی در مصباح کرج که بسیاری از افراد به آن نیاز پیدا می کنند، جراحی دندان عقل است که اگر دندان عقل از نوع نهفته و نیمه نهفته باشد، به آن نیاز خواهد بود تا دندان از دهان خارج شود و از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری به عمل آید.

کشیدن و پر کردن دندان

کشیدن دندان های آسیب دیده و یا پر کردن انها از رایج ترین خدمات دندانپزشکی است که هر کسی در طول زندگی خود به این خدمات دندانپزشکی نیاز پیدا خواهد کرد. لازم به توضیح است که در مواقعی که دندان پوسیده باشد و آسیب های وارد شده بر آن شدید باشند، کشیدن دندان نیاز خواهد بود اما در شرایطی که پوسیدگی ها و آسیب های وارد شده بر دندان جزئی باشند، دندانپزشک آنها را تخلیه می کند و فضای خالی ایجاد شده در دندان را با مواد مخصوص پر می کند.

عصب کشی و یا درمان ریشه دندان

در مواقعی که پوسیدگی دندان به ریشه آن سرایت کند و یا عفونت در دهان به ریشه دندان راه پیدا کند، مشکلاتی را به وجود می آورد که بر اساس آن به عصب کشی و یا درمان ریشه نیاز است. در این شرایط پزشک تا حد ممکن ریشه را درمان می کند و اما اگر مشکل به وجود آمده وخیم باشد، باید عصب کشی انجام شود که در این حالت عصب و یا روت دندان از دهان تخلیه خواهد شد.

ایمپلنت

از دیگر خدمات دندانپزشکی در سهرابیه کرج که باید برای متقاضیان به بهترین شکل ممکن انجام شود، ایمپلنت است؛ ایمپلنت فوری در کرج از بهترین روش های ترمیم دندان است که در آن علاوه بر اینکه تاج دندان با روکش جایگزین می شود، به جای ریشه دندان نیز پایه ایمپلنت قرار می گیرد. این روش از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است که بر اساس انها استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

لمینت

لمینت روشی است که در آن تاج دندان از دست رفته با روکش های کامپوزیتی و یا سرامیکی لمینت جایگزین می شوند. لمینت از جدیدترین روش هایی است که برای زیبایی و درمان دندان ها به کار می رود و شرایط بسیار خوبی را به وجود می اورد.

جرم گیری دندان و بلیچینگ

جرم گیری و بلیچینگ دندان نیز از دیگر خدمات دندانپزشکی در سهرابیه کرج است که به انجام آن برای ساکنین این محله نیاز خواهد بود. در این روش جرم های تشکیل شده بر روی دندان پاکسازی می شوند و مینای دندان از بین می رود تا هم سلامتی دندان ها حفظ گردند و هم به زیبایی انها افزوده شود. زیرا با جرم گیری دندان ها دو درجه روشن تر می شوند و شرایط بهتری پیدا می کنند.

دندانپزشکی اطفال

کودکان همانند بزرگسالان به خدمات دندانپزشکی نیاز خواهند داشت و در صورت بروز مشکل باید توسط پزشک متخصص اطفال تحت بررسی و درمان قرار بگیرند که در این شرایط اگر دندانپزشکی در کارخانه قند کرج برای اطفال وجود نداشته باشد، میتوان به دندانپزشکی فرایش واقع شده در عظیمیه کرج به این منظور مراجعه کرد.

جراحی لثه

جراحی لثه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در شرایط متفاوتی به آن نیاز می شود. جراحی لثه به دلیل وجود مسائل مختلفی ممکن است که مورد نیاز واقع شود. به عنوان مثال: پیوند استخوان، افزایش طول تاج  دندان، پیوند بافت نرم لثه و … از دلایل جراحی لثه هستند که باید حتما توسط متخصص ریشه دندان یا جراح لثه انجام شوند.

بخش پایانی

دندانپزشکی در سهرابیه کرج باید تمامی خدمات دندانپزشکی ذکر شده را به خوبی برای بیماران و متقاضیان انجام دهد و چنانچه ساکن این محدوده هستید و احساس می کنید که خدمات مناسبی به شما ارائه داده نمی شود، از خدمات دندانپزشکی فرایش کرج بهره مند گردید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسدرباره مامقالات