اصلاح طرح لبخند در کرج

اصلاح طرح لبخند


در صورتی که تمایل دارید تا در رابطه با اصلاح طرح لبخند در کرج و هزینه روکش دندان در کرج  اطلاعاتی را به دست آورید، به شما عزیزان توصیه می کنیم که این مطلب را مطالعه کنید.

توجه به زیبایی به اندازه ای در جامعه باب شده است که امروزه مردم کشور ما در صورتی که دارای بینی های عمل نشده و یا دندان های نامرتب باشند، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و برای حضور در جامعه دچار مشکل می شوند.

اصلاح طرح لبخند در کرج

اصلاح طرح لبخند در کرج نیز یکی از عواملی است که در قسمت فوق ذکر شد که این کار برای زیباسازی و ترمیم دندان های جلویی انجام می شود تا اشخاص در زمان خندیدن، دارای دندان های زیبایی باشند و اعتماد به نفس آنها دچار مشکل نشود، زیرا همان طور که می دانید وجود مشکل در دندان های جلو چهره فرد را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد ولی از طرف مقابل داشتن دندان های جلویی زیبا و طرح لبخند زیبا باعث جذاب شدن افراد می شود.

انواع روش های اصلاح طرح لبخند در کرج چیست؟

برای دندانپزشکی در عظیمیه کرج از متد های مختلفی استفاده می شود که این متدها از قبیل زیر هستند:

  • باندینگ دندان

یکی از روش های دندانپزشکی در حوزه زیبایی باندینگ است که با استفاده از این روش می توان ظاهر تراشیده و ترک خورده دندان را بهبود داد. از این روش برای حذف کردن فضاهای خالی موجود در میان دندان ها استفاده می شود و یا با استفاده از آن می توان شکل و اندازه دندان را تغییر داد. به همین دلیل برای اصلاح طرح لبخند از این روش استفاده می شود که در مدت زمان یک ساعت قابل انجام است و با دندان های فرد مطابقت دارد.

  • سفید کردن دندان

سفید کردن دندان که به آن بلیچینگ نیز می گویند از جمله روش های معروف در خصوص اصلاح طرح لبخند در کرج است و دارای نتیجه فوق العاده و در مدت زمان کم می باشد.

  • ونیر پرسلاین و یا لمینت دندان

این روش به صورت نوعی روکش بر روی دندان ها است که مشکلات ظاهری آنها مانند: کجی، تغییر رنگ، خراشیدگی و … را برطرف می کند و برای اصلاح طرح لبخند از لمینت و کامپوزیت استفاده می کنند

  • روکش دندان

در رابطه با ترمیم دندان های آسیب دیده می توان از روکش سرامیکی که منطبق با رنگ طبیعی دندان است استفاده شود و به زیبایی طرح لبخند کمک کرد.

  • بریس های ارتودنسی

برای انجام ارتودنسی دو سیستم وجود دارد که با استفاده از برخی از بریس های آن می توان دندان ها را صاف و مرتب کرد و باعث زیبایی طرح لبخند شد.

  • جرم گیری دندان

از دیگر مواردی که با استفاده از آن می توان به اصلاح آن پرداخت، جرم گیری دندان است که این روش به دو صورت انجام می شود. یک روش آن به صورت خانگی و با استفاده از جرم

گیر های مخصوص دندان است و روش دیگر مراجعه به دندانپزشک و جرم گیری دندان توسط دستگاه ها و ابزار های مخصوص می باشد.

  • اصلاح طرح لبخند به صورت لثه ای

بسیاری از افراد دارای طول تاج دندان های کوتاهی هستند و در زمان صحبت کردن مقداری از لثه آنها دیده می شود که به این مساله، اصلاح طرح لبخند می گویند. اما خوشبختانه این مشکل نیز به وسیله اصلاح آن در کرج قابل حل می باشد و با یک جراحی ساده و با استفاده از بی حس کننده های موضعی می توان به راحتی آن را انجام داد و لثه را مقداری بالاتر برد و طرح لبخند را اصلاح کرد.

 

اصلاح طرح لبخند

 

مزایای اصلاح طرح لبخند در کرج چیست؟

این شیوه علاوه بر اینکه دارای مزیت هایی در زیباسازی ظاهری فرد است، از نظر جلوگیری از بروز آسیب های دندانی نیز مفید است، زیرا با استفاده از این روش می توان مانع فرسودگی دندان شد و خطر پر کردن بیش از حد دندان را کاهش داد. همچنین در صورتی که از این شیوه استفاده شود، تمیز کردن دندان ها و مراقبت از آنها نیز راحت تر صورت می گیرد.

با به کار بردن پر کردن دندان در کرج ، اعتماد به نفس در افراد زیاد می شود که این موضوع نیز از مزایای اصلاح طرح لبخند در افراد به حساب می آید.

میزان دوام و ماندگاری اصلاح طرح لبخند در کرج چه قدر است؟

تمامی روش هایی که در این خصوص صورت می گیرند، به مراقبت و رعایت بهداشت نیاز دارند.به عنوان مثال: در صورتی که از روش سفید کردن دندان استفاده شده باشد، باید این شیوه در دوره های بعدی نیز انجام شود تا سفیدی دندان ها حفظ گردند، خصوصا اگر فرد از دندان ها به درستی مراقبت نکند.

شیوه های دیگر اصلاح طرح لبخند مانند: دندان مصنوعی و ایمپلنت دندان در کرج نیز ممکن است که دچار شکستگی، لب پریدگی و عوامل دیگری شود که در این صورت به ترمیم نیاز پیدا خواهد کرد.

در نتیجه تمامی روش های دیگر نیز به ترمیم و یا تعویض نیاز پیدا می کنند اما در صورتی که از روش روکش دندان استفاده شود، ماندگاری تقریبا در حدود ده الی پانزده سال خواهد بود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسدرباره مامقالات