معرفی بهترین ایمپلنت دندان در کرج

معرفی بهترین ایمپلنت دندان در کرج

ایمپلنت دندان در کرج


شاید شما نیز جزء افرادی هستید که دندان خود را بر اثر عواملی مختلف چون عفونت ، پوسیدگی شدید ، تصادفات و … از دست داده باشید و قطع میدانید که نبود دندان چه خلائی برای ما ایجاد می کند  و  تاثیر مستقیمی بر  چهره ، اعتماد به نفس و همچنین سلامت افراد میگذارد .

خوشبختانه با پیشرفت علم درمان همین مشکل نیز بر طرف گردید از طریق روشی به نام ایمپلنت دندان که این روزها بیشترین استقبال را در درمان های دندانپزشکی به خود اختصاص داده است .

ما در این صفحه به معرفی یک ایمپلنت مورد اطمینان ، فوری ، بدون درد ، نتیجه ایی عالی و بدور از هیچگونه ریسک خطر می پردازیم .

که ایمپلنت دندان در کرج می باشد برای دستیابی به اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را نیز مطالعه نمایید .

 

ایمپلنت دندان در کرج

ایمپلنت دندان در کرج ، قادر است از یک دندان از دست رفته و تا کلیه ی دندان های از دست رفته افراد را پوشش دهد .

ایمپلنت دندان از طریق کاشت یک پیچ فلزی به جنس تیتانیوم در داخل استخوان فک انجام میگیرد .

این پیچ که نقش مادر را در ایمپلنت دندان ایفا میکند موجب نگه داشتن تاج دندان بر روی خود می شود در این صورت دندان برای فرد کاشته میشود و با جلوه صد در صد طبیعی خود اعتماد به نفس دوباره را به افراد هدیه می دهد .

 

ایمپلنت دندان چگونه است ؟

ایمپلنت دندان  روشی بسیار مهم و حیاتی می باشد به همین منظور رعایت شرایطی در آن الزامی می باشد .

برای مثال  کلینیک مور استفاده از آن باید حتما استاندارد باشد و بالاترین تجهیزات و ابزارات روز دنیا را در اختیار داشته باشد ، متخصص اجرای ایمپلنت دندان می بایست ، نامی ، با تجربه ، ماهر باشد تا درمان را به بهترین شکل ممکن با نتیجه ایی  مطمئن و عالی ارائه دهد  و کلینیک عالی و استاندارد خدمات ایمپلنت دندان مانند خود ایمپلنت و کلیه آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن دنیا مورد استفاده قرار دهد .

که تمامی نکات گفته شده در این ایمپلنت دندان در کرج مشهود می باشد و صحت این مطلب را میتوان از رضایت کلیه مراجعین و سابقه و کارنامه عالی این مرکز درک نمود .

 

 

ایمپلنت دندان در کرج چگونه انجام میگیرد ؟

در ابتدا فرد باید در جلسه مشاوره حضور یابد تا متخصص به معاینه کامل شخص بپردازد .

تا مقدار دندان های از دست رفته ، نوع دندان از دست رفته ، بیماری های خاص فرد ، مصرف دارو های فرد ، مشکلات دندانی و لثه ایی دیگر فرد و … را مورد معاینه و برسی قرار دهند .

وجود  تراکم استخوان سالم و قوی در ایمپلنت دندان الزامی می باشد و در صورت نبود و تحلیل رفتن ان در ایمپلنت دندان در کرج به پیوند بافت استخوان دندان فک میپردازند و پس آن درمان را آغاز می کنند .

توصیه میشود افراد برای تحلیل نرفتن استخوان فک خود در صورت کشیدن دندان زودتر به جایگذاری ایمپلنت دندان اقدام نمایند زیرا از طریق گذشت زمان تراکم  تحلیل می یابد .

 

 درمان در ایمپلنت دندان

متخصص ایمپلنت دندان و جراحی لثه در کرج ابتدا  لثه را از طریق بی حسی موضعی سر میکند و بعد از آن شکاف کوچکی را در لثه ایجاد می نماید ، و ایمپلنت را در محل جایگذاری میکند و از طریق عکس های رادیولوژی  نحوه قرار گرفتن و صحیح بودن درمان را مورد ارزیابی قرار میدهد تا نسبت به درستی آن اطمینان یابد .

سپس مرحله بعدی پس از جایگذاری ایمپلنت و جوش خوردگی آن ، متخصص به ایجاد برشی در لثه ، یک پیچ محافظ را بالای لثه قرار می دهد تا لثه های اطراف ایمپلنت ترمیم گردند . و …  مراحل درمانی در این مرکز به بهترین شکل خود و در بالاترین سرعت و کیفیت ممکن اجرا میگردد .

انجام ایمپلنت به علم و تخصص بسیار بالایی نیاز دارد تا با تشخیص صحیح بهترین درمان برای افراد صورت گیرد که خوشبختانه در ایمپلنت دندان در کرج به علت تشخیص صحیح نحوه درمان شخص پیش بینی میگردد و بهترین نتیجه را برای افراد به بار خواهد گذاشت و زیبایی و اعتماد به نفس را به افراد برگرداننده و مشکلات مانند هاضمه و گوارش به علت نبود دندان ها را رفع می نماید .

 

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسدرباره مامقالات