لمینت دندان در کرج

لمینت دندان درکرج


لمینت دندان روشی منحصر به فرد برای ترمیم شکل ظاهری دندان و زیبایی بخشیدن به آن می باشد و به اصطلاح آن را لبخندی زیبا می نامند . در واقع در این روش ایرادات ظاهر دندان بر طرف میگردد مانند سیاهی ، شکستگی ، وجود فاصله .. و ان ها را بر طرف می سازند .

این روش امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا نموده و بیشتر افراد برای داشتن  چهره ایی زیبا و منحصر به فرد دست به اقدام این روش می نمایند .

ما در این صفحه به بررسی لمینت دندان در کرج می پردازیم تا به این واسطه شما را با بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج آشنا سازیم .

 

 لمینت دندان در کرج

لمینت دندان در کرج ،  روشی برای القاء زیبایی به دندان ها می باشد  ،که به  سفید نمودن آن ها ، مرتب جلوه دادن آن ها ، رفع سیاهی دندان ها ، و همچنین ترمیم شکستی ان ها میپردازد .

لمینت دندان به جنس پرسلن می باشد که نوعی از سرامیک یا چینی بوده و در این روش مورد استفاده قرار میگیرد ، از این طریق  رنگ دندان ها ثبات یافته می شود و جلوه ایی عالی را به خود خواهد گرفت  . این روش بسیار با دوام بوده و در این  کلینیک با بهترین کیفیت ممکن اجرا یافته و نتیجه را در بر خواهد داشت .

 

 لمینت دندان چگونه انجام میگیرد ؟

لمینت دندان در کرج ، در ابتدا نیاز به معاینه و رجوع به جلسه مشاوره دارد تا در این جلسه متخصص حرفه ایی این کلینیک ، به معاینه دقیق دندان های فرد بپردزاد و شرایط دندان ها را به طور کامل برسی می کند و اگر دندان نیاز به ارتودنسی داشته باشد ابتدا آن را ترمیم می کند و پس از آن به انجام آماده سازی دندان برای لمینت دندان میپردازند

مرحله بعدی  ایجاد تراش اندکی بر دندان ها می باشد که قبل از انجام این کار ابتدا دندان را در جهت متحمل نشدن درد بی حسی موضعی می کنند .

سپس در لمینت دندان ، اقدام با قالب سازی مطابق با دندان های شخص میپردازند و قالب را بر لابراتور انتقال می دهند که در مواقعی ابتدا به قالب موقت میپردازند و سپس با برسی کردن شرایط و موفق بودن تمامی موقعیت ها قالب اصلی را در دندان ها از طریق مواد ویژه قرارمی دهند

که مرحله آخر نیز مرحله نصب لمینت دندان می باشد .

 

 

ویژگی های لمینت دندان

در این مرکز  به علت رعایت تمامی نکات استاندارد در کلینیک ، اجرای لمینت دندان به صورت قابل اطمینان انجام میگردد . زیرا این مرکز دارای تمامی تاییدیه های لازم بوده و  مکانی مجهز همراه با تجهیزاتی جدید و با کیفیت می باشد و از همه مهم تر این که از بهترین متخصصین لمینت دندان در این مرکز فعالیت دارد بنابراین با سابقه و تجربه بالای خود بهترین نتیجه را برای دندان و ظاهر  افراد در نظر میگیرد .

یکی دیگر از شرایط مهمی که در لمینت دندان مهم بوده و رعایتی الزامی دارد که در این  کلینیک لمینت دندان و ایمپلنت دندان در کرج مورد استفاده قرار میگیرد ، استفاده از بهتری برند ها با کیفیتی عالی برای خدمات لمینت دندان می باشد .

مواد های مخصوص لمینت از جنس های متفاوت و از کیفیت های متفاوت قابل دسترس میباشد که در این مرکز استفاده از بالاترین کیفیت و بهترین برند ها از اصول درمان آن می باشد .

 

 لمینت دندان چه مزیت هایی دارد ؟

ابتدا باید گفت که انجام لمینت در کرج ، زیبایی و دندان ها را چندین برابر کرده و ظاهر منحصر به فردی را به افراد هدیه می دهد ، ظاهری که این روز ها بسیار مورد پسند قرار میگیرد که در این مرکز به بهترین شکل خود نمایان میگردد.

با انجام لمینت دندان خصوصا در این مرکز امکان تغییر رنگ به حد بسیار پایین و یا صفر می باشد و زیبایی و سفیدی  دندان ها تداوم یافته باقی خواهند ماند .

تعداد جلسات درمانی در این روش و کلینیک بسیار محدود و با سرعتی بسیار بالا می باشد .

ماندگاری لمینت دندان به طور کل بالا بوده که در کلینیک با  مهارت بالای متخصص و و استفاده از با کیفیت ترین امکانات تداوم بیشتری را نیز خواهد داشت .

 

لمینت دندان در کرج به چه منظور استفاده خواهد شد ؟

 

سفید نشان دادن ، براق نشان دادن دندان ها

دادن نظم به دندان ها و رفع و درمان بهم ریختگی های خفیف موجود در دندان ها

رفع فاصله های بین دندانی و  نشان دادن جلوه ایی خاص به آن ها

رفع هرگونه سیاهی و لک موجود در دندان ها

بالاتر بردن استحکام و مقاومت دندان ها

ترمیم شکستگی های دندانی و همچنین ترمیم لب پریدگی های دندان

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسدرباره مامقالات