بهترین جراحی لثه در کرج کجاست؟

جراحی لثه در کرج

به گفته کلینیک فرایش در کرج جراحی لثه در کرج جهت بهبود اثرات بیماری پریودنتال یا اصلاح وضعیت لثه انجام می شود. این جراحی جزو معدود جراحی هایی می باشد که به مشکلات بیماری های لثه قابل برگشت کمک شایانی می کند.

جراحی لثه در کرج

عموما افراد سیگاری، افراد مستعد دیابت، مشکلات هورمونی و افراد مبتلا به بیماری های خاص عفونی همانند ایدز به علت جذب بالاتر عفونت، بیشتر دچار مشکلات لثه ایی میگردند و برای درمان نیاز به جراحی لثه در کرج پیدا می کنند.

طبق استاندارد جهانی دندانپزشکی هر روشی استانداردها و شرایط ویژه ایی را برای ایده آل بودن باید داشته باشد که جراحی لثه نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. فرایش کلینیک با بهره گیری از متخصصان مجرب و حرفه ای توانسته است خیلی از بیماری های لثه ای را رفع کنند.

جراحی لثه در کرج چگونه است؟

اولین مرحله در درمان بیماری لثه که منجر به جراحی در کرج می شود، برداشتن عوامل بیماری زا و تمام رسوبات (جرم و پلاک میکروبی) جمع شده بر روی سطح دندان است. چنانچه باکتری های بیماری زا در مجاورت لثه تجمع کنند، التهاب لثه دیگر قابل درمان نبوده و در این میان نقش جراح لثه خود را به خوبی نشان می دهد.

از نظر دندانپزشکی در فردیس ، جراحی لثه (پریودنتال) همانند هرس کردن شاخه های درخت تصور می شود. در این عملیات بخش هایی از لثه که دچار مشکلات و بیماری هستند با عمل جراحی لثه در کرج حذف یا ترمیم می شوند.

نجات دادن دندان ها هدف اصلی جراحی لثه بوده که به صورت جراحی لثه با لیزر و یا جراحی لثه با روش سنتی قابل انجام است.

انجام جراحی لثه با لیزر

یکی از روش های جراحی لثه در کرج به جراحی لثه با لیزر برمی گردد که جزو جدیدترین روش های جراحی می باشد. پرتورهای لیزر باعث می شود که عفونت های زیر لثه بیمار تبخیر شود. پس از پاکسازی لثه از این طریق، اقدام به ترمیم بافت لثه با کمک لخته های خونی می کنند و از این راه بافت لثه تحریک شده و ترمیم می یابد.

از مزایای جراحی لثه با لیزر در کرج به موارد زیادی اشاره نمود از جمله:

• کوتاه تر شدن دوران بهبودی
  • کاهش تعداد جلسات جراحی
  • کاهش خونریزی و درد
  • مراقبت راحت تر پس از جراحی
  • هزینه جراحی لثه با لیزر کمتر از جراحی لثه با روش سنتی

علائم بیماری های لثه

در اکثر مواقع بیماری لثه بدون درد و ناراحتی خود را نشان می دهد اما علایم و نشانه های اصلی بیماری لثه شامل موارد زیر است:

• خونریزی لثه در هنگام مسواک زدن و کشیدن نخ دندان
  • متورم، قرمز و حساس شدن لثه ها
  • عقب کشیدن و تحلیل رفتن بافت لثه از روی دندان ها
  • بد بو شدن مداوم دهان و ایجاد طعم بد دهان
  • لق شدن دندان ها
  • تغییر قرار گرفتن دندان ها بر روی هم
  • ایجاد چرک در اطراف دندان وم لثه
  • ایجاد درد مبهم و تیرکشیدن در هنگام جویدن غذا
  • حساس شدن بیش از حد دندان به سرما و گرما
  • خونریزی لثه در خواب

درمان در جراحی لثه در کرج

بیماری شایع در لثه، پریودنت نام دارد که بر اثر عفونت ها به وجود می آید. پریودنت سبب ایجاد ورم در لثه میگردد. این دردها به حدی بوده که در اثر شدت آن لثه از سطح دندان جدا می شود. این فرایند تا حدی بوده که عفونت در اطراف دندان و لثه ایجاد می شود و تنها راه باقی مانده جراحی لثه در کرج با کمک تجهیزات مدرن کلینیک فرایش خواهد بود.

لثه می تواند بیماری و مشکلات عدیده ای را به خود اختصاص می دهد که برای درمان هر یک از آنها نیاز به جراحی لثه به شیوه های متفاوتی خواهد بود.

مراقبت بعد از جراحی لثه

پس از جراحی لثه خونریزی طبیعی است و با توجه به خونریزی فرد از گاز استریل و یا پانسمان استفاده میشود که بستگی به میزان خونریزی دارد و با استفاده از ان ها خونریزی متوقف میشود برای استفاده از گاز استریل باید نیم ساعت با فشار ملایم قرار گیرد در صورت عمق خونریزی پس از نیم ساعت مجدد باید از گاز استریل استفاده شود در صورت نیاز نیز باید از پانسمان استفاده شود  و همچنین مصرف مسکن های تجویز شده نیز باید در زمان مشخص مصرف شود ..

مراقبت هایی تا ۲۴ ساعت پس از جراحی باید رعایت شوند تا در درازمدت منجر به عوارض نشوند .

بعد از جراحی لثه باید به مدت یکروز از انجام  مواردی که در پایین ذکر میشود پرهیز کرد:

• مصرف دخانیات ممنوع
  • تف کردن با شدت ممنوع
  • مصرف الکل ممنوع
  • ممنوعیت نوشابه گازدار
  • ممنوع بودن مصرف مایعات داغ

توصیه میشود در روزهای اول از سوپ ولرم  و غذاهاس نرم مصرف شود همچنینی آبمیوه طبیعی و بستنی و نوشیدنی سرد توصیه میشود

مراقبت های لازم باید تا یک هفته بعد از جراحی نیز ادامه پیدا کند و توصیه میشود

• بعد از جراحی لثه  توصیه میشود تا با محلول دهانشویه کلرهگزیدین در محل جراحی شست و شو  انجام شود و این کار به مت 3 ال 4 بار در روز به مدت یک هفته تکرار شود .
  • تمامی داروهای تجویز شده توسط متخصص چه مسکن ها و چه آنتی بیوتیک ها باید در زمان مشخص مصرف شوند

در صورت بخیه پس از گذشت یک هفته باید نزد متخصص مراجعه کرد تا بخی برداشت شود .

انواع جراحی لثه در کرج

خوشبختانه دندانپزشکی در عظیمیه کرج با کمک تجهیزات کاملا حرفه ایی و مطابق با علم روز دنیا و همچنین وجود بهترین متخصص در سطح کشور کلیه درمان ها به بهترین شکل برای افراد درمان خواهند شد.

از انواع جراحی لثه در کرج میتوان به روش های زیر اشاره نمود:

لیفت لثه

لیفت لثه در کرج در بیشتر مواقع به دلیل زیبایی و کاملا اختیاری بکار می رود. در این جراحی دندانپزشک ماهر فرایش آن را توصیه نمی کند مگر اینکه دارای خطرات کمی باشد. روند کار به این صورت بوده که در ابتدا بی حس کننده موضعی توسط جراح لثه در کرج به لثه تزریق شده و ناحیه مورد نظر را کاملا بی حس می کند.

پس از آن از ابزار لیزر پوست جهت بریدن قطعات لثه استفاده می کنند. پس از قطع شدن بافت نرم، از لیزر جهت تبخیر بافت باقی مانده و شکل دادن به لثه استفاده شده و ماده ای نرم و باند بر روی آن قرار می دهند تا زمانی که  لثه کاملا بهبود پیدا کند.

جراحی فلاپ لثه

این روش به منظور رفع عفونت های شایع در لثه می باشد که مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند. در این روش به واسطه برش زده شده بر سطح دندان کلیه عفونت، جرم و تار تار از کل لثه و زیر ریشه دندان از بین خواهد رفت.

جراحی پیوند لثه

این روش برای درمان لثه های تحلیل رفته انجام میگردد. در مواردی که لثه در اثر عوامل زیادی تحلی رفته و به مرور با وجود عفونت و آسیب های وارد شده به آن از دندان جدا شده؛ جراحی پیوند لثه در کرج را الزامی می کند. کلینیک فرایش با بهره گیری از تجهیزات روز دندانپزشکی می تواند جراحی پیوند لثه را بدون درد و با هزینه مقرون به صرفه انجام دهد.

جراحی پلاستیک لثه

در مواردی لثه ها از سطح دندان جدا می شوند و آسیب های زیادی را برای دندان به وجود خواهد آورد. در این حالت طبق تشخیص دندانپزشک ماهر در کرج تنها راه باقی مانده برای شخص انجام جراحی پلاستیک لثه می باشد.

جراحی لبخند لثه ای

در جراحی لثه در کرج به خدمات زیبایی لثه نیز پرداخته می شود. یکی از درخواست های شایع جراحی لبخند لثه ایی می باشد. افرادی هستند که در هنگام خندیدن بجای دندان ها، بیشتر لثه ها خود را نشان می دهند. از این رو فرد برای اصلاح لبخند خود مجبور به انجام جراحی لبخند لثه ای خواهد شد. این جراحی می تواند با کمترین هزینه ممکن همانند هزینه کامپوزیت دندان، هزینه جراحی لثه در کرج ، هزینه لمینت دندان و دیگر هزینه انجام شود.

اگر به دنبال دندانپزشکی در کرج هستید ما پیشنهاد می کنیم که حتما با کلینیک فرایش در کرج ارتباط برقرار کنید زیرا در این مجموعه کلیه خدمات دندانپزشکی توسط متخصص جراح لثه و ایمپلنت انجام می شود