بهترین دندانپزشکی در کرج کجاست؟

بهترین دندانپزشکی در کرج کجاست؟

دندانپزشکی کرج

دندانپزشکی کرج


مشکلات دهان و دندان مربوط به این چند سال اخیر نیست بلکه ریشه چندین ساله دارد. شاید برایتان جالب باشد که 5000 سال قبل از میلاد مسیح مشکلات دندانی به ثبت رسیده است. از این رو می توان به جرات گفت که دندانپزشکی جزو آن دسته از شغل هایی می باشد که قدمت دیرینه دارد که اما دندانپزشکی یک روال همیشگی را طی نکرده است بلکه به مرور زمان شاهد پیشرفت های زیادی بوده که این سالها به سمت دندانپزشکی بدون درد نیز سوق پیدا کرده است. تسکین دردهای دندانی در کنار خدمات بهترین دندانپزشکی در کرج مانند کامپوزیت دندان، ایمپلنت در کرج ، لمینت دندان، جراحی لثه با لیزر، رفع بیماری های لثه، کشیدن دندان، عصب کشی دندان و دیگر موارد مشکلات و عارضه های زیادی را رفع کرده است.

 

تخصص دندانپزشکی در کرج

 

تخصص دندانپزشکی تنها به یک مورد ختم نمی شود بلکه دارای تنوع فراوانی در تخصص های دندانی می باشد. برخلاف اندازه کوچک، دندان جزو اجزای مهم و ویژه ناحیه سر و صورت است. نقشی که در جویدن و سیستم گوارش بدن ایفا می کنند را نباید دست کم گرفت.

با کمک دندان های سفید و یکدست اعتماد به نفس هر شخصی برای صحبت های علمی و همایش های ملی فراهم خواهد شد. همین امر باعث شده است علم دندانپزشکی به شاخه زیبایی بیشتر از قبل نزدیک شود.

دوره 6 ساله دندانپزشکی به گذراندن آزمون دستیاری ختم شده و فرد پس از آن به دوره تخصصی دندانپزشکی راه پیدا میکند. اما مشکلات فراوان دهان و دندان فرد او را برای انتخاب بهترین دندانپزشکی در کرج دچار وسوسه می کند.

 

موقعیت شغلی دندانپزشکی چگونه است ؟

 

اگر بخواهیم موقعیت شغلی دندانپزشکی در ایران را ارزیابی کنیم باید به چند نکته اشاره شود. در ابتدا باید خاطر نشان شویم که موقعیت شغلی دندانپزشکی در ایران برای جونان به صورت عملی محدود شده است.زیرا رعایت بهداشت دهان و دندان در ایران بسیار بهتر از سالهای گذشته می باشد.

کشور ایران همانند سایر کشورها دندانپزشک بیکار نیز دارد. رعایت بهداشت می تواندد یکی از دلال این کار باشد. در سال 2030 میلادی بهداشت دهان و دندان به حدی پیشرفته خواهد شد که تعداد دندانپزشک ها به حداقل اندازه ممکن رسانده است.

 

انواع درمان در دندانپزشکی

 

اگر سری به کلینیک دندانپزشکی فرایش بزنید با انواع خدمات دندانپزشکی بدون درد مواجه خواهید شد. خدماتی از قبیل عصب کشی دندانی، جراحی دندان عقل، ایمپلنت دندان، کشیدن دندان ها، لمینت دندان، درمان پوسیدگی ها، پر کردن دندان، جرمگیری در دندان، جرمگیری در لثه، جراحی لثه، جراحی های زیبایی، جراحی لبخند لثه ایی، ترمیم لثه و .. که در این مر کز به صورت حرفه ایی و تخصصی انجام و درمان خواهند شد.

 

ویژگی های دندانپزشکی در کرج

 

تجهیزات فضای کلینیک جزو ویژگی های ایمپلنت و کلینیک دندانپزشکی خوب می باشد که از 4 بخش تشکیل شده است:

 

  • اتاق انتظار بیماران: دندانپزشکی در عظیمیه جزو آن دسته از خدمات پزشکی می باشد که رده سنی مشخصی ندارد و هر گروه سنی می توانند به آنجا مراجعه کنند از این رو کنار هم قرار دادن این افراد بدون شک مشکل زا خواهد بود. ساخت اتاق انتظار مجزا برای سالمندان و خردسالان یکی از ویژگی های دندانپزشکی خوب در کرج می باشد.

 

  • سرویس بهداشتی: نه تنها دندانپزشکی شبانه روزی در کرج بلکه هر شغلی که دارای ساختمان باشد باید از سرویس بهداشتی تمیز برخوردار باشد. در دستشویی باید تمامی امکانات از قبیل دستمال توالت، مایع دستشویی، آینه، اسپری خوشبو کننده و… قرار گیرد.

 

  • بخش پذیرش: محل پذیرش بیماران باید از قسمت معاینه و مداوا جداگانه باشد. بخش پذیرش را نیز باید بگونه ای طراحی کرد که افراد میانسال، سالمند و حتی بچه ها در سختی نیافتند و بتوانند با مسئول پذیرش به راحتی صحبت کنند.

 

  • فضای درمانی: قسمت درمانی از سه بخش اتاق دندانپزشک، اتاق استریلیزاسیون و لابراتور تشکیل شده است. یکی از ویژگی های دندانپزشکی خوب در کرج فضای اتاق استریلیزاسیون می باشد که توسط شیشه ای جدا شده که باعث جلب اعتماد و اطمینان بیماران شده است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسدرباره مامقالات