بهترین جراحی لثه در کرج کجاست؟

توسط: | برچسب ها: , , , , | دیدگاه ها: 0 | مرداد 17ام, 1398

به طور کلی  لثه و آسیب های احتمالی آن را باید جدی گرفت ،زیرا عضوی است که در جهت بروز آسیب و درمان نشدن آن قابلیت آسیب را به بقیه اجزای لثه ، استخوان فک و دندان ها انتقال می دهد ، بیشتر مشکلات لثه ایی از طریق جراحی لثه اتمام می یابد و کاملا درمان می گردد . در ادامه مطلب به اطلاعاتی راجب جراحی لثه میپردازیم .

جراحی لثه در کرج

عموما افراد سیگاری ، افراد مستعد دیابت ، افراد با مشکلات هورمونی و افراد با بیماری های خاص عفونی همانند ایدز به علت جذب بالاتر عفونت ، بیشتر دچار مشکلات لثه ایی میگردند  و برای درمان خود به جراحی لثه نیاز دارند.

طبق استاندارد جهانی دندانپزشکی هر روشی استاندارد ها و شرایط ویژه ایی را برای ایده آل بودن باید داشته باشد که جراحی لثه نیز از این قائله مستثنا نمی باشد ، یکی از مرکز هایی که کلیه این استاندارد ها را رعایت کرده و  پیش میبرد ، جراحی لثه در کرج میباشد .

جراحی لثه در کرج چگونه است؟

جراحی  لثه در کرج قادر است کلیه آسیب ها و مشکلات وارده به لثه را درمان و ترمیم کند و از رسیدن آسیب به دندان و استخوان فک جلوگیری نماید .

عفونت ناشی از آسیب لثه  استخوان فک را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و موجب تغییر شکل آن میگردد . جراحی لثه در کرج در وحله اول تمامی عفونت ها را از بین برده و کلیه ی جرم و تارتار های لثه را به صورت عمیق جرمگیری خواهد نمود .

انجام جراحی لثه

جراحی لثه بسته به نوع آسیب متفاوت اعمال میگردد ، و گاهی حذف لثه ، گاهی ترمیم لثه و در مواقعی به پیوند لثه میپردازد .

در جراحی لثه در کرج ، ابتدا به جرمگیری عمیق لثه ها برای حذف کلیه ی تار تار و عفونت میپردازند و برای برخی جرمگیری  ریشه دندان ها را نیز انجام می دهد ، این جرمگیری ها به منظور درمانی صحیح ، بدون بازگشت و بدون عفونت  در حین اجرا بوده و همچنین برای  برطرف کردن عفونت های لثه و برطرف سازی مشکلات به وجود آمده برای فرد می شود و در آخر فرد بعد از جراحی خود مستعد عفونت و عود و درد نخواهد بود .

علائم بیماری های لثه

درد ، ورم لثه ، تورم

بوی بدن دهان

درد در هنگام غذا خوردن

عقب رفتگی لثه ها

رشد اضافی لثه بین دندان ها

بلند تر به نظر دیدن لثه ها

… .. …. علائمی در خصوص بیماری های لثه می باشند که با تشخیص متخصص خود میتوانند درمان را به روش مخصوص خود و جراحی لثه متناسب با مشکلات خود را انجام داده و از آسیب  به بافت های دیگر جلوگیری کنند .

درمان در جراحی لثه در کرج

بیماری شایع در لثه ، پریودنت نام دارد که بر اثر عفونت ها به وجود می آید پریودنت سبب ورم لثه میگردد که درد های به شدت فراوان را به همراه داشته و در موارد سبب جدا شدن از سطح دندان میگردد و عفونت را بر دندان انتقال می دهد ، در این صورت جراحی لثه در کرج از طریق جراحی مخصوص پریودنت مشکل را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت بر طرف می سازد .

لثه  بیماری و مشکلات مختل را به خود اختصاص داده است برای هر یک از آن ها جراحی لثه به شیوه خود موجود می باشد که در این مرکز به بهترین شکل ممکن با کمترین  صرف زمان و بدون درد از طریق روش ها و تجهیزات برتر روز دنیا انجام میگیرد . در ادامه به برخی از جراحی های لثه در این مرکز خواهیم پرداخت

انواع جراحی لثه در کرج

خوشبختانه در این مکان به علت تجهیزات کاملا حرفه ایی و مطابق با علم روز دنیا و همچنین وجود بهترین متخصص در سطح کشور کلیه درمان ها به بهترین شکل برای افراد درمان خواهند شد .

از انواع جراحی لثه در کرج میتوان به جراحی لثه برداری  اشاره نمود :

لثه برداری

جراجی لثه در کرج به منظور رفع مشکل رشد لثه های اضافی در میان دندان ها  روش  لثه برداری را برمیگزیند در این روش  ، لثه اضافی  با علم بالای متخصص توسط ابزار های قوی از سطح دندان برداشته خواهد شد و به ترمیم میرسد و مشکلات آن مانند درد و اذیت در حین غذا خوردن از بین خواهد رفت .

جراحی فلاپ لثه

این روش به منظور رفع عفونت های شایع در لثه می باشد که مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند در این روش به واسطه برش بر سطح دندان کلیه عفونت ، جرم و تار تار از کل لثه و زیر ریشه دندان از بین خواهد رفت .

جراحی پیوند لثه

این روش برای درمان  لثه های تحلیل رفته انجام میگردد ، در مواردی لثه از دندان تحلیل رفته  و سبب آسیب های شدید مانند لق شدگی دندان ها میگردد که تنها از طریق جراحی لثه امکان مداوا دارد ،  در جراحی لثه در کرج این درمان مهمم ، با کمترین آستانه درد  به صورت کاملا حرفه ایی درمان می یابد .

جراحی پلاستیک لثه

در مواردی لثه ها از سطح دندان جدا می شوند  و آسیب هاب زیادی را بر آن ها وارد می کنند ، در این صورت جراحی پلاستیک لثه از طریق پیوند بافت لثه سقف دهان بر محل مشکل را برای افراد حل می نماید .

جراحی لبخند لثه ایی

در جراحی لثه در کرج به خدمات زیبایی لثه نیز پرداخته می شود یکی از درخواست های شایع جراحی لبخند لثه ایی می باشد ، افرادی هستند که در هنگام خدیدن لثه ها بیشتر از دندان ها نمایان میگردند در یاین صورت در این مرکز این مشکل به کلی بر طرف میگردد با بهترین خدمات ، کمترین درد و بهترین نتیجه .

اگر به دنبال دندانپزشکی در کرج هستید ما پیشنهاد می کنیم که حتما با کلینیک فرایش در کرج ارتباط برقرار کنید زیرا در این مجموعه کلیه خدمات دندانپزشکی توسط متخصص جراح لثه و ایمپلنت انجام می شود

تلفن: 02632528628 و 09128001870

ارسال پاسخ